Kado'tjes

• ria uit almere

Wat mooi echt heel leuk

groetjes Ria

• aussy

Schattig, wat een gezellige kado'tjes. En straks lekker verder met de SAL's, heb je weer eens een ‘'stevig’' borduurwerk in je handen:-)

Groetjes Janneke

• Blossem

jeetje naamgenoot Of je hebt veel vrienden/kennissen/familie om aan weg te geven Of je vindt het hardstikke leuk om te doen!! wat een boel kadootjes inmiddels zeg:D super!

• Marion F

Waterlilies van the Caron Collection echte zijde garens en heerlijk om mee te werken.

Gr. MarionF

• Janni

Ooohhhh, wat mooi Marion…..maar dommie heeft nog een vraag, wat is het, de biscornu's herken ik wel maar wat zijn de andere kadootjes precies?

Je zal zo'n vriendin hebben, pakt ze het kadootje uit en dan vraagt ze……wat is het……erh hé

Neem het mij maar niet kwalijk Marion, want ook zonder dat ik het weet vind ik het er al prachtig uitzien :-)

groetjes van Janni

• Cath2

die pincusion met het schaartje die is wel heel mooi…

je hebt me op een ideetje gebracht geloof ik…

haha

leuk al die cadeautjes bij elkaar…

ben in opdracht een needlebook aan het maken en doe daar dan maar een pendule - een biscornu bij..misschien nu ook het schaartje (etui)

• Marion F

Janni.

Ik heb gemaakt een Pinkeep, Biscornu, Scharenhoudertje, Garenhoudertje en een tasje om alles er in te doen.

Vraag maar raak hoor daar zijn we toch voor om elkaar te helpen nietwaar?????

Groetjes en een fijne borduurdag van MarionF

• Marion F

Janni,

Ben er een vergeten het ROLMAATJE.

De leeftijd zullen we maar zeggen hahahaha!!!!!!

Gr. MarionF

• Janni

Marion dank je wel voor de uitleg van deze schattige kadootjes.

Fijne dag voor jou, groetjes van Janni :-)

• jantje

Wat een mooie kadootjes, vrg Jantje