Lina - Wibra pakketjes

• Birgit

het Is mirjam5787 gelukt om vóór maandag al de bloemenpakketjes te bemachtigen. Ze heeft ze ook voor jou meegenomen. kom jij toevallig ook naar de borduurruildag bij Joze? Als dat zo is, kan Mirjam ze dan meenemen, anders moeten ze opgestuurd worden.

• Mirjam5787

Voor alle duidelijkheid: Ik heb dus 4 verschillende meegenomen.

Mirjam

• lina

Hoi Birgit/Mirjam, ik ga niet naar de ruildag bij Jozé dus als je wilt mag je mij de pakketjes wel toesturen. Als er 4 verschillende zijn wil ik ze wel hoor als je dan tenminste genoeg hebt.

Naar wie zal ik mijn adres even mailen? En naar wie moet ik het geld overmaken?

Alvast erg bedankt en groetjes Lina.

• Mirjam5787

Ik mail je wel even.

Mirjam

• Femke

ik ben vandaag in Dordrecht bij de Wibra geweest, mag pas vanaf maandag de winkel in zeiden ze daar, konden ECHT geen uitzondering maken, wisten niet waar ze stonden in t magazijn :-( jammer hoor… wil er van allemaal wel 1 hebben, leuk voor weinig!!!

Ik vertrek morgen naar Engeland (vrachtwagen) en ben dinsdag weer terug, hoop woensdag te gaan kijken of er nog iets is…

groetjes Femke

• chantal mvN&R

nou wat raar zeg, hier lagen ze afgelopen woe of donderdag al in de winkel

• Mirjam5787

Misschien wil iemand anders ze voor je meenemen? Zelf kan ik maandag niet anders was ik wel gaan kijken voor je.

Mirjam

• Mijna

Mirjam,

Ik heb hier te vroeg de hint gegeven dat de borduurpakketjes zouden komen.

Ik kreeg de folder te vroeg…………

Nu blijkt dat de pakketjes her en der te vroeg aangeboden worden.

Vreemde zaak denk ik dan………..waarom niet alles overal gelijk?

Ik heb genoeg voorraad, geen zin om km's te gaan rijden om ze te gaan kopen.

Het is de vraag of ik ze ooit zou borduren?

Wat ik me wel afvraag: Zijn dit nu merkpakketjes of ????

Groetjes,

Mijna

• Dora

Er staat op de pakketjes: Design by Lanarte en de nummers 90191A, 90192A, 90193A en 90194A. Dora

• Mirjam5787

Had het maar laten weten dan had ik of iemand anders ze ook voor jou mee kunnen nemen. Het is alleen al leuk om aan iemand cadeau te doen.

Maar het is idd raar dat ze bij het ene filiaal wel al in de winkel liggen en bij de ander niet.