dames van de swap

• Natascha

Ik zou graag de updates ff willen checken van de swap pakketjes :-)

Heeft iedereen al iets ontvangen, en heeft iedereen al iets verstuurd?

Voor wie van jullie nieuwsgierig is wie iets voor wie heeft gedaan, hier de ‘gevers’:

Joke heeft verstuurd naar Debbie

Debbie heeft verstuurd naar Lina

Lina heeft verstuurd naar Ria

Ria heeft verstuurd naar Djesbeeb

Djesbeeb heeft verstuurd naar mij

en ik heb verstuurd naar Joke

Ikzelf heb nog niets binnen, maar de uiterste verzenddatum is ook pas a.s. zondag natuurlijk ;-)

Mailen jullie een fotootje van wat jullie gehad hebben? Dan plaats ik die fotootjes allemaal weer in een berichtje bij elkaar :-)

Groetjes van mij, en natuurlijk een gezellig weekend gewenst!

Natascha

• lina

Hallo Natascha, ik heb gisteren mijn pakje verstuurd naar Ria,

Heb zelf nog niets ontvangen.

Groetjes Lina.

• Natascha

vergeten jullie niet voor zondag de swapjes te posten? :-)

De overige pakjes zijn inmiddels wel verstuurd heb ik begrepen.

Bedankt en groetjes,

Natascha

• Debbie EZ

Goedemorgen!!

Mijn swapje is gisteren verstuurd, zal vandaag als het goed is, in de bus liggen…. bij Lina. Spannend!!!!!

Groetjes,

Debbie

• ria uit almere

Ik heb hem ontvangen en gestuurd, mijn pakketje was erg leuk

dank je wel Lina

groetjes Ria

• Natascha

Debbie, heb je ook al een swapje ontvangen?

Natascha

• Debbie EZ

JA, mijn swapje is ook binnen!!!! De postbode die hier op zaterdag bezorgd is zo langzaam, dat je al slaap krijgt als je ernaar kijkt…..hij doet er zoooo lang over. Joke, hartelijk bedankt voor de cadeautjes! Als ik morgen klaar ben met mijn verjaardag vieren,maak ik een foto, die ik dan ook zal mailen. Ik moet nu nog even verder met de voorbereidingen….opruimen, eten klaarmaken etc… en ondertussen ga ik alvast verzinnen wat ik met de dingetjes in mijn swapje ga doen!!!!

Heel hartelijk bedankt, Joke, en ik hoop dat de anderen het ook net zo leuk hebben gevonden als ik…..de volgende keer ben ik weer van de partij…

Groeten,

Debbie

• lina

Mijn pakketje is ook binnen hoor, bedankt Debbie ik vind het een heel leuk pakketje. Ik stuur vanavond of morgen even een foto Natascha en doe de volgende keer graag weer mee.

Het is toch een hele leuke manier om eens verrast te worden.

Groetjes Lina.