pakketjes wibra

• mutsie

Hallo

net naar de wibra gebeld en de pakketjes gereserveerd….

deden ze normaal niet maar wilde een uitzondering maken

ben vanavond of morgen dus in het bezit van 2x de bloemen (een setje voor mezelf en eentje voor mijn moeder) en de drie setjes van disney voor mijn dochter

ben blij !!!

Carla

• twinsmama

Leuk dat ze dat voor je hebben gereserveerd. Vanaf wanneer was het ook al weer de 20ste?

Trientje

• Denise

Ik kom net van de Wibra af.Er zijn vier verschillende bloempakketjes.Ze zijn afkomstig van Lanarte.

Ze lagen al te koop in de winkel.Ik weet dat je er hier vroeg bij moet zijn wat aanbiedingen betreft.Het is hier altijd zo,dat als je het krantje hebt,het meestal al uitverkocht is.

Ook heb ik voor mijn dochtertje,een beginnend borduurstertje,het pakketje van Donald en Katrien Duck en Mickey Mouse gekocht.

groetjes

Denise

• Mijna

Ik ben vandaag bij Wibra in Goes binnen geweest.

Ik heb nooit meer aan de pakketjes gedacht maar heb ze ook niet gezien.

Groetjes,

Mijna

• femkebob

Ja ik heb ze ook, er waren in Heerenveen 4 verschillende `bloemen´ en hoewel ik niet zo van bloemen borduren houd, heb ik ze wel alle 4 genomen. Ook de disneypakketjes zijn erg leuk. Heb die van Donald Duck en Winnie the Pooh genomen. Ik heb niet zoveel met de princessen, maar misschien……….leuk voor mijn nochtje. Zal er nog eens over denken, en misschien ga ik maandag nog wel even kijken.

Groetjes en iedereen een fijn borduur weekend

Femkebob

• Blossem

carla kun je dat voor mij misschien ook doen? schijndel is een steenworp hier vandaan….hier hebben ze ze niet zeggen ze…..ik hoor nog van je ……groetjes