Mijn moeder

• nicole

Ook van mij heel veel sterkte voor de komende tijd.

grtjes nicole

• dogstitch

Wat een mooi borduurwerk. Jammer dat ze het nu niet meer kan. En natuurlijk geen goed nieuws. Geniet de komende tijd maar met volle teugen van elkaar. Heel veel sterkte voor jou en je moeder uiteraard. En wil eens wat kwijt, weet ik zeker dat je hier op de juiste plaats bent. We leven met jullie mee. Gerry

• annie

sterkte Uffeltje

• Marion F

Hallo Uffeltje.

Wat fijn dat je toch nog een mooi borduurwerk van je Moeder hebt.

Geef het een mooi plekje zodat je er vaak naar kan kijken.

Dan wens ik jou en de familie heel veel sterkte de komende tijd.

Hou je ons op de hoogte??????

Heel veel groetjes van MarionF

• Mathilda

Mooi borduurwerk. Geniet nu en later hieraan en denk dan daar met een goed gevoel aan terug.

Geniet nu nog samen met je moeder en heel veel sterkte.

Gr.

Mathilda

• Nel B

Uffeltje,

Wat een prachtig borduurwerk heeft je moeder gemaakt. Is vast heel veel werk geweest. Zoals hierboven ook al gezegd: hou het in ere, geniet nu elk moment van elkaar.

Heel veel sterkte.

Nel

• Mathilda

Ann-Magret.

Je moet bij je internetopties (onder extra kan je deze vinden) de beveliging wat lager zetten. Soms is dit al genoeg om wel de foto's te kunnen zien.

Gr.

Mathilda

• Tonny

Wat spijt me dat voor je, om te weten dat je moeder ongeneeslijk ziek is. Ik wens je van harte sterkte, Een mooi borduurwerk heeft ze gemaakt. gr. Tonny

• borduurfien

Wat een schitterend borduurwerk , het verhaal erachter is natuurlijk een wrang gegeven, dat geeft nog meer emotionele waarde aan dit borduurwerk.

Heel veel sterkte de komende tijd….

• Ann-Margret

bedankt nu zie ik de foto wel de beveiliging stond op hoog

groetjes ann-margret