Aan Joke50 en andere swappers :-)

• Natascha

Joke stelde voor om foto's op het prikbord te plaatsen, ik vind dat een heel erg leuk idee, dan kunnen anderen ook zien hoe leuk zo'n swap kan zijn :-)

Dus als je je swap binnen hebt, mail dan even een foto naar mijn email snoefiedog@hotmail.com, en als alles binnen is plaats ik alle foto's hier op het prikbord :-)

Joke, bedankt voor het idee!

Groetjes iedereen,

Natascha

• Djesbeeb

Hallo Natascha,

Jáá, leuk !! Ik heb gistermiddag een enveloppe met mooie dingen erin gekregen. Maar er stond alleen “mede-prikbordster” op een erg mooie geborduurde kaart. Dus weet ik niet wie dat is. Dus kan ik haar niet bedanken voor deze mooie pakketjeswap.

Het zou wel erg handig zijn als iedereen, die aan deze swap meedoet, even haar naam op een brief of kaart zet.

En verder …. wil deze persoon zich even aanmelden, die ik een leuke pakketje heb gekregen? Zodat ik haar kan bedanken….

Alvast een fijne dag verder en doeiiiii, hoor !!!

Dikke groetjes van Djesbeeb

• ria uit almere

Ik ben blij dat je het pakketje leuk vond, bij de kaart heb ik even getwijfeld omdat het een beertje is en toch een beetje een ‘kinderding’ en die wilde je niet. Maar je hebt mijn dag weer goed gemaakt door dit berichtje.

Ik wist trouwens niet dat jij het was omfat je prikt onder een nickname, maar Natasja heeft me het verteld toen ik het vroeg.

Ik heb nog niets maar als het er is stuur ik zeker een foto

groetjes Ria

• Djesbeeb

Hallo Ria,

Hardstikke bedankt voor jouw mooie pakketje! Ik ben er erg blij mee, dat beertje vind ik wel leuk, maar niet zo'n felle beertje zoals bijv. Troela-beertje, paardje met regenboog of zo. Daar houd ik niet zo van.

Nogmaals hardstikke bedankt, hoor!! Verder heb ik al een pakketje naar Natascha gestuurd en volgens mij heeft zij nog niet ontvangen? Met het verzenden van een pakketje hier duurt altijd wat langer over …. ik wacht wel verder af.

Fijne avond verder en doeiiii, hoor !!

Dikke groetjes van Djesbeeb