ems angel pakketjes

• mirtje

ik had een vraagje mischien weet iemand dat hier.

die engeltjes van ems met die schaar, borduurgaren enz zijn daar ook in nederland pakketjes van te koop.

Ik heb bij de breibrink wel gezien dat ze van de animalbabies hebben maar zie ze daar neit van de engeltjes heb ze overigens wel een mailtje gestuurd met deze vraag, maar ondertussen nog even verder kijken als hun ze niet hebben.

Mijn moeder is over 2 weken jarig en ik wou ze eerst voor haar borduren maar ze vind het zelf denk ook wel leuk.

Ik heb de patroontjes tussen neus en lippen eens aan haar laten zien en ze was er weg van vandaar dit ideetje.

Ze is niet zo'n erge fanatieken borduurster maar van tijd tot tijd vind ze het wel leuk.

Ik heb de patroontjes van engeltjes zelf wel en dacht ze zullen wel ongeveer dezelfde kleuren gebruiken voor elk engeltjes ik heb er 4 uitgekozen en heb al 70 kleuren garen nodig zo'n pakketje met animalbaby's kosten bij de breibrink 5.95.

• Mijna

Mirtje,

Je moet zou hier eens kunnen kijken:

www.cross-stitch-corner.de/index.php?language=en

Ze leveren erg snel, porto valt reuze mee en je kunt gewoon via een bankoverschrijving betalen.

Groetjes,

Mijna

• lina

Ik denk dat het alleen om een patroon gaat, die kosten om en nabij die prijs.

Groetjes Lina.

• mirtje

heb inderdaad even zitten snuffelen op die site en inderdaad hebben ze die patroontjes maar dat zijn inderdaad alleen maar patroontjes heb niet goed gelezen bij de breibrink en bij die duitse site is het ook alleen maar patroontjes

Denk dat ik dan zelf maar garen erbij moet doen ach en wat ze niet gebruikt kan ze doorgeven aan mij ;)

bedankt ieder geval allebei

• Mijna

Miriam,

Volgens mij bestaan er van EMS geen pakketjes,

Janet/Breibrink is de Hollandse webwinkel met verkoopt van patronen, kijk maar:

www.maurer-stroh.com/online_shops.html

Ik heb weer iets geleerd………….

Ik had tot de Handwerkbeurs in R'dam nog nooit een patroon van EMS in mijn handen gehad tot ik bij de stand van CSC stil stond.

Dit is trouwens ook een goed adres voor Amerikaanse bladen etc.

Groetjes,

Mijna

• mirtje

ik denk inderdaad ook dat er geen pakketjes bestaan jammer was een leuk kadootje geweest.

kijk nog wel even wat ik dan ga verzinnen mischien een ander leuk pakket

ga wel eens snuffelen overal.

groetjes en bedankt voor de info