borduurnaalden

• sylviawillemien

wie bestelt er wel eens borduurnaalden via internet?

hier in de buurt kan ik ze niet kopen, dus heb ik even zitten googelen.

bij de spinnerij kun je kiezen tussen dmc, pako en permin: het zijn allemaal naalden zonder punt.

wie weet welke het beste zijn of heeft een ander/beter idee?

groetjes, sylvia

• SimoneH

Hoi,

Ik vond de dmc naalden (de nr. 28) niet prettig; het draad bleef “hangen” in het oog. Ik gebruik piecemaker-naalden, maar ik weet niet meer waar ik die had besteld.

Simone

• Linda5

Mijn borduurnaalden komen bij de woolbag vandaan, en heb er nog geen problemen mee gehad, borduur er veel mee.

Groet Linda5

• mams TJ

Hoi Linda,

Ik heb gezocht op woolbag.com maar kom helemaal geen borduurnaalden tegen :-(

Groetjes Mams TJ

• Birgit

dit is de goede link:

http://www.thewoolbag.com/

• mams TJ

Ja op die site heb ik gekeken maar in de onlinewinkel vind ik geen borduurnaalden

• mirtje

als je onder het kopje assesoires kijkt zie je naalden staan .

gr miriam

• Mijna

Sylvia,

Niet iedereen is er weg van maar ik borduur met “gouden” naalden van Permin.

Ik koop ze los en betaal ik geloof nu 0,20 cent per stuk. De naalden gaan lang mee.

Als je weet welke naalden je wilt hebben wil ik wel voor je koerieren. Ik kom hoogstwaarschijnlijk nog deze week in de handwerkwinkel.

Groetjes,

Mijna

• sylviawillemien

hallo Mijna, dank je wel voor je aanbod!

de naalden zijn inmiddels besteld, voor dochter, schoondochter en mijzelf!

enne, ik ben er ook eentje die de gouden naalden niet zo prettig vind borduren.

ik heb liever gewone, zeg maar!!!

dank voor je reactie, groetjes, Sylvia

• Lieny

Wat is het verschil tussen borduren met een gouden naald,of met een gewone,of is dat moeilijk uit te leggen,en moet je het gewoon proberen??

Misschien een “lekenvraag”van mij,maar van vragen wordt je nooit dommer.

groetjes,Lieny