Kikker ABC Max Velthuijs

  • Karina Kamp

    Wie kan mij helpen aan het patroon van het kikker-ABC van Max Velthuijs? Bij de geboorte van onze tweeling-kleindochters heb ik een groot borduurwerk gemaakt, maar nu krijgen ze aparte kamers…..

    Groet, Karina

  • Ina

    Hallo Karin,

    je hebt mail!

  • FG

    Ina,

    ik ben ook al enige tijd op zoek naar dit patroon en ik begrijp dat jij dit hebt? Zou ik het ook van je mogen ontvangen?

    bij voorbaat dank!

    fanny

  • Martijn

    Beste Ina,

    Ook wij zijn op zoek naar borduurpatronen van kikker voor de babykamer van onze kleine.

    Bij voorbaat dank,

    Maarten

  • marianne

    ik zoek het patroon van de kikker van max velthuijs voor de borduurmachine in pes vormaat wie kan mij helpen gr Marianne

  • marianne beurskens

    Dag Ina,

    Ik heb begrepen dat je het Kikker ABC van Max Velthuijs hebt?? Zou je me dat kunnen toesturen??

    Ik heb van mijn moeder kopieën gekregen, maar deze zijn onvolledig en niet duidelijk. Ik weet niet waar zij ze vandaan heeft en er staat geen kleurlegenda bij, dus ik kan er niet veel.

    Als je dat leuk vindt, kan ik je een borduurpatroon van Rupsje Nooitgenoeg toesturen.

    Vriendelijk groeten en alvast bedankt,

    Marianne

  • Angela Poot

    Hallo Ina,

    Ik zit zo maar te googelen en ik lees dat jij het Abc-borduurpatroon hebt van de Kikker van Max Velthuijs.

    Mijn nicht is zwanger en krijgt de babykamer in “kikkerstijl”. Nu leek mij het leuk om ook de Kikker te gaan borduren.

    Ik hoop dat je mij hieraan kunt helpen ondanks het feit dat de reacties jaren geleden zijn geplaatst.

    Ik wil je bij voorbaat danken voor je genomen moeite.

    Met vriendelijke groeten,

    Angela Poot

    Tolbert (prov. Groningen)

  • Inge

    Ik ben ook op zoek naar het patroon van kikker.

    Zou iemand me dit kunnen toesturen?

    Zit er ook een kleuren legenda bij?

    Of weet iemand waar dit pakket in zijn geheel te koop is?

    Groetjes Inge

  • Inge

    Beste ans,

    Zou ik het patroon van kikker misschien van je mogen ontvangen?

    Groetjes inge

  • Bianca

    Beste Ans en andere borduursters,

    Mijn dochter is zwanger en de babykamer wordt ingericht in de stijl van Kikker. Wie heeft voor mij de patronen van het kikker -ABC.

    Ik ben dolblij wanneer iemand mij het mailt. Alvast bedankt.

    Groet,

    Bianca