Joke, ik denk eind mei weer, misschien wel eerder. Verandering van spijs doet eten nietwaar ?!
Nou ik pendel een beetje op en neer tussen ons huis in Spanje en ons bedrijf en huis in Nederland. Maar ook in Spanje volg ik jullie wel hoor, maar deze keer was er te veel anders gaande om veel te reageren. Ik ga straks kijken voor de tekkels, dus dan hoor je het wel. “ ffkes” ?? Jij komt ook uit brabant zeker? haha…. Groetjes Gerry
Ja gerry ik kom zekers uit brabant en schaam me er niet voor. :-)
hum spanje is wel mijn favo land en daarnaast thailand en we (man en ik) zouden graag eens willen overwinteren in 1 van de 2 landen maar weet nog niet welk en voor hoelang enzo.
gelukkig is er overal internet dan kunnen we elkaar nooit uit het oog verliezen
groetjes ann-margret
Gerry,
Ik noteer eind mei in mijn bovenkamer.
Jammer van het weer, ik denk dat het hoge drukgebied hier lag?
Ben jij ooit in Vic geweest? 1 of meer dagen Barcelona staan ook op het programma.
Ik ga er vanuit dat het geen strand weer zal zijn.
Wij hebben ervaringen genoeg uit het verleden - en waren toen zuidelijker. Benidorm kan goed zijn maar ook veel wind en een rode vlag op het strand hebben.
Vanwege de reistijden en onze korte periode die wij weg kunnen houden wij het dit keer bij het noorden.
Groetjes,
Mijna
Ann-Margret, ik zit in Zuid West Brabant aan de Belgische grens. En wat betreft schamen, je moet je voor je geboorteplaats toch nooit schamen, in tegendeel zelfs. Ik vind het hier heerlijk gezellig, maar ook in Oosterhout waar ik geboren ben. Ik voel me in Brabant echt thuis. Wat overwinteren betreft, ik vind Spanje in de winter heerlijk, rustig en toch meestal lekker weer. Maar vooral de Costa Brava heeft wel nog 4 seizoenen, da's ook wel lekker, niet altijd heet, maar ook gewoon eens regen en bewolkt. Gerry
Gerry,
Nee, tuurlijk ga ik niet met de auto. Te vermoeiend en te kostbaar voor die paar dagen.
Vic is een (berg)stadje in het binneland - niet te ver en goed te doen (las ik in een biebboek). Er zou een leuke markt zijn (erg toeristisch hoeft niet voor mij).
www.lazapatilla.com/viajes/vic
Hier kun je meerdere plaatjes kijken:
www.barcelonaturisme.com/Mercado-y-Cultura-en-Vic/_vf-SMlY1yIuKQTV1aq49kA8iI4-JVGoqxr_xHS4G0eA6orHZWwCnC2IocEOyM1iM
En hier meer lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vic
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?