Groetjes uit Ouwehands

• Blossem

Aan diegene die ons geholpen hebben met de tickets!!!

Wij zijn met de twee zonen gegaan ; de dames hadden andere ‘dates’ :D….Het was niet zo heel druk dus Femke als je morgen gaat; veel plezier en dringen wordt het niet…Ik had alleen een vrij kaartje over die heb ik (durfde ik in 1e instantie niet maar goed), aan een vader met drie kleine kids gegeven die m wat argwanend van mij aannam….een kort dank je wel…..jammer had een leukere reactie verwacht maar goed…toch nog een goede daad gedaan:D:D:D
  • Lenie49

Zeker een goede daad verricht Marion. Misschien was die vader wel heel verbaasd moet je maar denken. Wat een mooie heldere foto heb je weer gemaakt.

Groetjes Lenie

• Dassen

Fijn dat je het leuk hebt gehad.

Groetjes, Joke

• ien

Fijn Marion dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Gr. ien

• Dora

Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. Een erg leuke foto. Dora

• Manon

Leuk dat jullie zo hebben genoten. Het weer was ook heerlijk, dus dat zat ook goed.

Wij hebben een heel gezin weleens laten meeprofiteren van kortingskaartjes, stonden we ook ergens in de rij. Deze mensen waren ook nogal matig in hun reactie, maar ik denk dat dit ook kwam omdat ze zo verbaasd waren. Zelf vind ik het altijd ontzettend leuk om te doen, omdat je mensen een plezier doet, en om hun reactie.

Groeten Manon.

• christine

Hoi Marion

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Schattig beestje.

gr. Christine

• caafje

Fijn dat je het leuk gehad hebt!

Groetjes.

• Marion F

Naamgenoot.

Wat heerlijk dat jullie het fijn hebben gehad.

Gr. MarionF

• Cath

Het weer was er vast wel naar om naar Ouwehands te gaan..en leuk dat je veel plezier hebt gehad…

dat kaartje..dat is zo herkenbaar…

Moet je eens een parkeerbon waar nog 1 uur op zit weggeven..staan ze ook ze raar te kijken..maar je je hebt voor dat uur betaald niet..dus waarom niet??

Dat kaartjes goedkoper delen , zouden we toch wat meer aandacht aan moeten besteden…soms zijn de entree's zo verr..te duur…

Stond een keer met 4 kids bij een kassa…met 10 personen 15 % korting…een ander stel ook met 5…Dus mijn vriendin en ik brutaal.. wij horen met zijn 10 bij elkaar…

en hebben we later de kosten met het andere stel gedeeld..zij blij wij blij..voor die 15% konden er weer extra ijsjes af… Dus doe er je voordeel mee.