Zou je me kunnen mailen
dit ivm fouten en abc partoon
uffeltje
Hé Uffeltje al een paar maal heb ik op het prikbord gemeld dat er fouten in het ABC patroon zaten en dat ik 7 correcties via internet gevonden had. Inmiddels bestaat de link waar de correcties stonden niet meer, maar gelukkig had ik de plaatjes opgeslagen.
Als je belangstelling hebt wil ik je ze wel mailen.
Birgit,
Ik heb ondertussen druk email verkeer met Uffeltje gehad.
Uffeltje heeft 1 x-je gevonden dat beter wel geborduurd kan worden.
Verder heeft zij het e.e.a. in de randen gevonden en gaat zij aanpassen.
Het patroon is getekend naar de originele lap van Jan dus volgens de ogen
van Uffeltje mét fouten voor zo ver ik het heb kunnen bekijken.
Het is een bekend feit dat Jan fouten maakte.
Een goede scherpe foto van het ABC kun je vinden in HzG 4/1989.
Je wekt de indruk dat je nog steeds vol bent over de fouten die jij toen op het web had gevonden. Ik vind het erg jammer dat je geen contact hebt opgenomen met de makers van de patronen.
Er is m.i. een verschil tussen fouten en fouten.
In mijn ogen zijn fouten zoals in het Lanarte patroon van de Levensboom die ik aan het borduren ben - het vergeten van kruisjes in de boeken van Jan zoals in Initialen MW en de kerstlap waarin het patroon van een hele kerstroos ontbreekt om maar een paar voorbeelden te noemen.
Ik bel Sabine morgen in de loop van de dag nadat ik haar de bevindingen van Uffeltje die ik verduidelijkt heb d.m.v. foto's en scans heb toegestuurd.
Ik ben 99,9% zeker van het antwoord dat ik zal krijgen.
Groetjes,
Mijna
Huh ????
Ik denk dat je nu iets verkeerd begrijpt, ik ben zeker niet vol van de fouten van Jan Houtman. Sterker: er zijn dagen dat ik niet aan hem denk :-)
Het lijkt mij alleen dat we niet allemaal opnieuw het wiel hoeven uit te vinden; ik heb correcties, dus waarom die niet met elkaar gedeeld.
De reden dat ik destijds niet naar Naald en Draad gegaan ben, is dat ik de correcties al gevonden had en daarmee al uit de brand was. Daarnaast wist ik dat er regelmatig meegelezen werd. Als Naald en Draad belangstelling had gehad, hadden ze contact kunnen opnemen……toch?
Ik hoop dat het misverstand hiermee uit de wereld is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?