Wie kent de site Pindiy?

  • Sylvia

    Kreeg van iemand een tip dat je op Pindiy gratis borduurpatronen kunt downloaden.

    Echter je moet coins verdienen heb ik begrepen en dat erg lang duurt.

    Wie heeft ervaring met deze site en kan mij meer vertellen?

    Groetjes,

  • Nieki

    Voor zover ik heb begrepen is de aanmelding voor PinDIY gesloten. Je verdient met name coins door er zelf patronen op te plaatsen.

    En aangezien alle patronen er al wel zo'n beetje op staan is het als nieuweling zeer moeilijk voldoende coins bij elkaar te verdienen om patronen te downloaden.

  • Sylvia

    Hallo Monique,

    Ben inmiddels lid van Pindyi sinds vorige week.

    Zit nu in DIY 1 je hebt gelijk dat je veel coins moet verdienen om een patroon te downloaden.

    Elke dag inloggen is al 50 coins, avatar 10 coins, replay plaatsen 5 coins en nog meer.

    Borduurwerk er op zetten 20 coins per keer, vind het wel een moeilijke site, maar de leden en modarators zijn er om je te helpen.

    Dank voor je reactie. Wens je een fijne dag en weekend.

    Groetjes,

  • Nieki

    Hoi Sylvia,

    Goed om te horen dat je je nog gewoon kan aanmelden.

    Vroeger heette het anders (iets met bbs.pindiy ofzo), en ik zie aan de logo's op de geuploadde afbeeldingen dat het voornamelijk posts zijn van de oude site.

    Ik las dat ze het verdienen van coins hadden verhoogd voor o.a. het inloggen. Het lijkt erop dat je nu niet meer zoveel threads zelf hoeft toe te voegen.

    Moet je nog points verdienen om naar een volgend level van membership te komen? En dat je als je bijvoorbeeld pas level 3 bent iets mag downloaden?

    Het downloaden kost wel 199 coins plus de extra coins gevraagd door de poster.

    Kan ik nu al iets downloaden na bijvoorbeeld 6 dagen inloggen = 6x50 = 300 coins?

  • Sylvia

    Hoi Monique,

    Kon niet inloggen, vandaar het late antwoord.

    Wat jij bedoeld met bbs is er niet meer.

    Je kunt je gewoon aanmelden, kost niets, maar als je al punten hebt, moet je kunnen downloaden.

    Inderdaad moet je aardig wat coins verdienen om tot het volgende level te komen.

    Elke dag inloggen is 50 coins, na 20.00 uur kun je 2 x inloggen = weer 100 coins.

    Topic posten 20 coins per keer, op borduurwerken, haken, breien, cooking, life style, reageren 5 coins per keer, niet vergeten telkens op F5 te klikken. Dan heb je nog recht op de task, elk uur 5 coins, de task is te vinden in Center.

    Wel even een tip: je borduurwerk nog niet afgemaakt kun je ook posten, maak wel een foto, scan kan niet en ook geen voorbeeld van je borduurwerk, wordt meteen verwijderd en kost je coins. Plaats het in stitch dairy = 20 coins per werk

    Afgemaakte borduurwerken plaats je ook in stitch dairy. Als je een werk plaatst en leden antwoorden en je zegt dank je wel moet dat met de cofeecup, zie je dan wel staan. Ook kun je nog in pets dairy een foto plaatsen van je huisdier. Zou er niet aan beginnen om patronen te plaatsen, dat moet in winrar, winzip of adobereader, er zijn ook nog andere bestanden, maar daarvoor moet je extra's programma's op je computer installeren. Het kost ook veel werk, je kunt alles lezen in de Bounty Area of in stitch dairy.

    Tot zover dan, want meer weet ik ook niet, moet ook nog leren.

    Hoop dat dit voldoende informatie is.

    Succes.

    Groetjes,

  • Sylvia

    Hallo Monique,

    Als aanvulling op je vragen is het volgende: Als je wilt weten wat je wel en niet is toegestaan ga dan naar je naam en dan usergroup. Wat rood is dat mag je dus niet, bestudeer dat goed, ze kunnen soms kinderachtig zijn.

    Groetjes,

  • Sylvia

    Zit nu bijna in level 3, was wel hard werken.:D 

    Groetjes,

  • Nieki

    Sylvia,

    Bedankt voor je uitleg. Ik heb me imiddels ook aangemeld. Ik zie wel hoever ik kom met regelmatig inloggen. Ik mis maar een paar borduurpatronen voor mijn verzameling. Ik heb al zoveel patronen dat ik heeeeel oud moet worden om ze allemaal te kunnen borduren….

    En ik heb graag repaints, omdat ik dan van mijn laptop af kan borduren.

  • Sylvia

    Ik vind repaints maar niets, ook al die verschillende bestanden pat, xsd en wat nog meer.

    Ik download niet veel, meestal pdf patronen, ik spaar patronen, ook ik heb net als jij hetzelfde probleem, heb ook nog zoveel ongeopende borduurpaketten. Zit nu in level 7 maar Pindyi is wel een verslaving, maar ik help ook met antwoorden, alleen wat ik weet. Inmiddels weet ik ook hoe ik een patroon kan plaatsen, heb ik van een moderator geleerd, kleine patronen, met grote ben je heel veel tijd kwijt en ze willen ook nog dat je er kleurnummers bij schrijft.

    Mijn werk waar ik nog steeds mee bezig ben, heeft 50 kleuren, wordt een mooi werk om alle nummers te vinden.

    Wie weet komen we elkaar nog tegen, maar ik weet je forum naam toch niet.

    Groetjes,