sampler "16 - '17

  • petra

    .. elke dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar..

    ben nog steeds bezig met m'n “randje er week 2016”, heb het echter hier en daar aangepast met 'n “eigen” inbreng.. zoals bv. onderstaande spreuk.. 

    m'n vorderingen zijn nog steeds te zien op m'n weblog petrashandwerken,

    Fijne Paasdagen gewenst,

    groetjes, Petra

    P.S. ná herhaalde pogingen is m'n avatar verdwenen ..

    Post was bewerkt op 16-04-2017 13:30 door petra

  • Splinter

    petra

    P.S. ná herhaalde pogingen is m'n avatar verdwenen ..

     

    Mooi werkstuk wordt dat.

    Wat die avatar betreft: die is blijkbaar ook bij iedereen verdwenen. We moeten elkaar maar even op naam herkennen…

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Sylvia

    Petra wat een pracht van een borduurwerk, daar zitten héél veel borduur uren in.

    Ben nog steeds  bezig met Dimensions, wordt mooi maar zal blij zijn als ik aan wat anders kan beginnen.

    Helaas heb ik geen foto, kan ook niet met de camera, net iets te groot. Zit verpakt in plastic maar toch houd je het niet helemaal schoon. Ik plaats wel een foto als hij ingelijst is en aan de muur hangt dan lukt het wel.

    Groetjes,

  • petra

    … dankjewel Sylvia,

    ben benieuwd naar je “Dimensions”, veel borduurplezier.

    groetjes,

  • Sylvia

    Dat zijn er héél veel maar geduld, werk zo hard als ik kan en dan in laten lijsten.

    Het resultaat zul je zeker zien Petra.

    Groetjes,

  • Sylvia

    Ontzettend mooi Petra, sjonge wat een borduur uurtjes, daar kun jeb heel trots op zijn.

    Groetjes,