Er is nog steeds geen wapenstilstand tussen Jasmijn en Dünya.Af en toe gaat Dünya flink tegen haar te keer en ik word daar erg verdrietig van.
Lichamelijk doet ze het erg goed.Ze is nu 5 en een halve maand en weegt 3 kilo en 620 gram. Ze is erg goede maatjes met Charly, de rood/witte langharige kater…hij was anders het vriendje van Dünya.Misschien speelt jaloezie een grote rol hier …
Geborduurd heb ik niet meer…mijn arm wil nog niet mee.
Maar had een domme fout gemaakt. Tussen twee katjes had ik 7 kruisjes open gelaten en het moesten er maar 3 zijn.Met het resultaat dat alles fout was en ik maar liefst 12 katjes moest uithalen.
Ik kon wel vloeken
Tussen Jasmijn en Dünya nog geen wapenstilstand…helaas.
Dünya vreest voor haar heerschappij want Jasmijn heeft niet alleen Charly maar ook James ingepalmd.
Maar Jasmijntje is helemaal niet uit op heerschappij , zij is speels en sociaal.
Dünya zal moeten gaan inzien dat ze elkaar zullen moeten gaan tolereren en moeten gaan samenleven in vrede.
Jasmijn weegt nu 3.910 gram en wordt een grote meid.
Ons Jasmijn doet het prima met een gewicht van 4.440 gram.Dünya laat haar nog niet met rust maar de aanvallen zijn wat verminderd.Hopelijk zijn we op de goede weg.Ze hebben nu valeriaandruppeltjes in de hals gekregen en dat zou hen rustiger moeten maken.
Ben benieuwd.
Het borduren staat nog steeds op een laag pitje omdat we ook met de voorbereidingen van Kerst en zo zitten…bezoekjes aan kerstmarkten hier en daar met schoondochter en hobbyclub vragen ook veel tijd, he.
Natuurlijk kan je dat even aan mij kwijt, is toch geen probleem.
En ik begrijp sommige mensen ook echt niet, dieren schaf je pas aan na goed overleg,het zijn geen wegwerpprodukten.
En het kleine kitten is nu de dupe.
Zo erg en jij Sylvie wordt natuurlijk aangesproken om voor dat schatje te gaan zorgen.Dat zou ze natuurlijk het liefst hebben, is zij van de zorgen af.
Ze zal het kitten moeten herplaatsen, misschien terug contact opnemen met de fokker.Als je het kitten wil herplaatsen mag dat trouwens niet zonder toestemming van de fokker….was zo in mijn geval.En is zo meestal.
Wens je nog een fijne avond Sylvie, morgen moet James geopereerd worden.
Gisterenavond ben ik met James op controle geweest en de DA is tevreden over hem.Hij steunt al redelijk goed op zijn pootje.
Hij zou wel een beetje meer moeten lopen, maar krijg maar eens beweging in een kat, he.
Binnen 4 weken moeten we weer terug.
Op mijn vraag wanneer zijn linkerheup aan de beurt zou zijn kreeg ik als antwoord dat we dit gerust zouden kunnen uitstellen tot ik hem “raar”zou zien gaan liggen met dit pootje.Dat kan binnen een half jaar zijn , maar evengoed ook pas binnen anderhalf jaar.
In de krabpaal is James ondertussen niet meer geweest, we wachten maar af, he.