Forum voor borduren pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

borduren.startpagina.nl/prikbord

Dit prikbord is vernieuwd. Discussieer verder en registreer je op het nieuwe forum: borduren.startpagina.nl/forum/

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Re: Nogmaals Janneke Brinkman Kruidvat

Datum: 23 februari 2010 21:48

heey,

nou dat is idd een idee zijn er bij jou nog placemat,s en die nieuwe voorraadpotten te koop en weet jij misschien of er ergengs een lijst bestaat met alles wat er ooit is uitgebracht van de serie fruit en flowers???

je zou me enorm helpen want ik heb geen idee????

ik heb 3 kleine potjes een lepelhouder soufleschaaltjes peper en zoutstel olie en azijn stel 3 grote voorraad potten(de oude zeg maar)de oven schalen 1 kleine en 2 grote 3x die kruidenpotjes ,aar verder heb ik geen idee of er meer bestaat de vorkjes en de lepels heb ik ook!! en het taartplateau en de pannenset ook servetten heb ikwinking smiley

theeglazen schijnen er ook van te zijn en waterglazen ook maar is hier niets van te krijgenconfused smiley ik wil hem zo graag compleet maken!! weet jij wat er bij mij nog ontbreekt!!

groetjes saskia

Onderwerp Geschreven door Gepost

Nogmaals Janneke Brinkman Kruidvat

Astridh 19/02/2010 08:03

Martine 19/02/2010 08:25

sas_0183@hotmail.com 19/02/2010 22:30

Martine 20/02/2010 10:34

Astridh 20/02/2010 18:26
sas_0183@hotmail.com 23/02/2010 21:48
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - borduren.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep