Soul's awakening klaar (foto's)

  • Alice

    Hallo allemaal,

    Gisterenavond heb ik de laatste stiksteekjes gezet. Omdat in dit werk de stiksteekjes niet met zwart of donkerbruin worden gedaan, dacht ik dat het niet zo goed zichtbaar zou zijn. Maar als je de foto's voor en na de stiksteekjes na elkaar ziet, zit er wel degelijk verschil in.

    Met name de vlindertjes springen er nu echt veel meer uit.

    Er zijn momenten geweest dat ik even minder zin had in dit werk; de steekjes zijn heel klein, veel halve steekjes en dan 2 halve steekjes op zijn klein blokje, maar uiteindelijk ben ik blij met het resultaat. Ik hoop dat mijn vriendin het ook mooi vindt.

    Ik ben meteen met het volgende werk begonnen; een collega van me is zwanger, daarom ben ik nu met deze geboortetegel bezig. Zo gaat het eruit zien.

    En zover ben ik tot nu gekomen.

    Groetjes, Alice

  • Tonny

    PRACHTIG in een woord PRACHTIG

  • Foxy50

    Hallo, Alice,

    Een fantastisch mooi eindresultaat met die typisch exotische felle kleuren!

    De geboortetegel wordt vast ook weer zo'n succes!

    Groetjes,

    Nel (Vos)

  • jennewil

    Mooi!!!!!!!!

    Heb je deze gemaakt voor je vriendin?

    Ze zal er zeker heel erg blij mee zijn.

    De geboorte tegel vind ik ook leuk.

    Groetjes, Jennewil

  • novy

    Hij is prachtig geworden,Geweldig werk.Ik borduur een gedeelte en dan de stiksteekjes dan hoef je niet op het laatst alle stiksteekjes te doen en je ziet gelijk hoe hij word

  • Alice

    Hallo Yvonne,

    Hoewel ik het lang niet meer zo'n vervelend klusje vind om stiksteekjes te doen omdat je het inderdaad nog mooier ziet worden, heb ik me stellig voorgenomen om het nu ook zo te doen zoals jij het zegt!

    Groetjes, Alice

  • Ester-oma-pi-jo-ti

    gaaf werk geworden hoor

  • Dora

    Een prachtig werk.

    De geboortetegel is erg leuk.

  • Joze

    Is mooi geworden Alice en de geboortetegel word ook erg mooi.

  • Annelies van D

    Heel erg mooi Alice !

    De geboortetegel is schattig.