OT Ik ben heel erg geschrokken deze week

  • Mijna

    Hoi Karin,

    Ik leef in gedachten met je mee.

    Heb je Pa Meijer al overwogen?

    http://www.pameijer.nl/node/245

    Her en der niet geschoten is zeker mis.

    Je zou morgen ook eens met Postbus 51 kunnen bellen.

    Een beller weet het sneller. Mijn ervaringen (op ander gebied) zijn bijzonder positief:

    http://www.postbus51.nl/

  • karin

    Natascha en Debby,

    Ik kan zeker met jullie meeleven. Mijn stiefdochter zit in dezelfde situatie. Het was dan ook heel moeilijk om haar te vertellen dat haar stiefbroer nu wel vader wordt.

    Karin

  • MarionF

    Karin veel sterkte de komende tijd en pak alle hulp die je kan krijgen voor de jongelui en voor jezelf.

    Geef het kindje een hartelijk welkom, het kan er ook niets aan doen.

    Geniet van het a.k.Omaschap. Dus toch Hartelijk Gefeliciteerd.

  • femke

    OEF!!! das heftig….. heel veel sterkte

    groetjes

  • Lenie50

    Karin veel sterkte de komende tijd. Het zal niet makkelijk voor jullie zijn. Toch wil ik je feliciteren.

  • lina

    Karin, heel veel sterkte de komende tijd, zoiets is altijd heel moeilijk en je weet vaak niet welke wegen te bewandelen.

    Hoop toch dat jullie een goede beslissing hebben genomen en dat alles op zijn pootjes terecht mag komen.

    Kan me heel goed voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn.

    Toch hoop ik dat jullie straks heerlijk van het kindje gaan genieten,

    groetjes Lina.

  • Elly

    Hallo Karin,

    Ik kan mij voorstellen dat je erg bent geschrokken, het is ook erg dubbel, de zorg aan de ene kant en blijdschap aan de andere kant.

    Ik hoop dat er voor deze 2 lieve mensen een goede begeleiding is, en lieve opa's en oma's en naaste familieleden hebben ze al.

    Ik wens je veel sterkte toe, en voor het kindje dat komen gaat geniet er toch lekker van, het komt allemaal wel goed.

    Groetjes Elly

  • anja

    hallo karin,

    oef dit is wel moeilijk.

    ik kan je geen raad geven hier in.

    maar ik hoop dat jullie veel steun mogen ondervinden.

    ik kan jullie alleen heel veel sterkte toewensen.

    en toch hoop ik ook dat jullie heel erg kunnen genieten van dit nieuwe leven.

  • Riet

    Karin, wat een dubbele gevoelens. Ik hoop dat jullie al een beetje van de schrik bekomen zijn. Ik denk dat het belangrijkste is je kinderen te blijven steunen zo goed je kunt. Ook hoop ik dat je straks heel veel van je kleinkindje gaat genieten!

    Liefs Riet

  • Splinter

    Hi Sylvie,

    Dit was een oud bericht. Ik denk dat Karin nu wel met de situatie kan leven.

    Helaas blijkt dat als ik ergens iets in een draad moet aanpassen, de hele draad weer als nieuw bericht verschijnt.

    Beetje rustig hier op het forum momenteel. Kan toch niet aan het weer liggen?  (het lijkt mij echt borduurweer)

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum