OT Ik ben heel erg geschrokken deze week

  • karin

    Haar eigen moeder ziet ze niet meer. Wel haar stiefmoeder, die goed voor haar zorgt. Het is inderdaad veel rustiger voor haar dat ze thuis blijft.

    Beiden kunnen het nog niet goed beseffen, mijn zoon in ieder geval niet. Hij ziet alleen wat hij gaat missen in de toekomst.

    Zij ook, wat ze niet meer mag de komende tijd.

    Wij zijn wel blij dat hij zijn studie wil afmaken.

    Karin

  • harlingenelza

    Veel sterkte ermee en ik zou het even rustig bekijken wat de toekomst allemaal gaat brengen.

    Heel verstandig om de school af te maken.

    Als het kindje er is dan komt het wel groot.

    Ik zou in ieder geval hulp/steun zoeken.

    Er zijn wel verschillende instantie's die daar goed in zijn.

    http://www.renn4.nl/links.htm

    Kijk even bij de links daar staat ook veel bij.

    Onze dochter werkt daar en als je belt en ze kunnen je niet helpen weten ze wel een ander adres waar je wel iets mee kunt.

    Heel veel succes en ook geluk met dit nieuwe leven.

  • Channah

    Karin, je hebt een pb.

    Groet, Channah

  • Joze

    Karin, ja dat is schrikken, maar uiteindelijk zal alles wel op zijn pootjes terecht komen. Alleen heb je daar nu niets aan, met rust kom je ook een heel eind.

    Ik wil je toch feliciteren want het is een hele belevenis, zo'n klein mensje. Veel sterkte.

  • anita b

    Hai Karin,

    Ik wou je een prive berichtje sturen, maar je e-mail is verborgen. Daarom maar even zo.

    Gefeliciteerd en tegelijk ook sterkte met alles wat nu geregeld moet worden.

    Ik ben de boel hier aan het opruimen en heb een aankleedkussen, boxkleed en een babytas. Als je er belang bij hebt mag je ze zo van me hebben. Dan betaal je alleen de verzendkosten. Als je er belang bij hebt dan hoor ik het wel.

    Groetjes

  • karin

    Channah,

    Ik heb je geantwoord.

    Karin

  • karin

    Anita,

    Ik heb je een mailtje gestuurd.

    groetjes

    Karin

  • Natascha

    Oh jeetje Karin, wat een heftig nieuws!!!

    Ik zit nu echt ff met tranen in mn ogen, twee jonge mensen die eigenlijk (nog) geen kind willen en kunnen hebben maar het wel krijgen…..ikzelf wil al jaren een kindje, maar ik ben onvruchtbaar. Wat een oneerlijke wereld is het toch….:(

    Hoe dan ook, toch hoop ik dat de kleine nog veel geluk gaat brengen, en natuurlijk heel heel veel sterkte voor jullie allemaal, het zal een zware periode gaan worden!

    Natascha

  • Debby

    Ik mag je Helaas een handje geven Natascha.

    Ik zit nl dit te lezen en sorry,maar ik kan en ga hier zeker geen antwoord op geven.

    Ik kan hier geen positieve mening over geven helaas.

  • gekeverm

    Karin heb je al gekeken of de MEE wat voor je kan betekenen ?Die zijn goed in het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking.

    Aan de een kant gefeliciteerd,hoe raar het ook klinkt.Vind het moelijk erop te reageren.Wil de situatie helemaal niet vergelijken maar :

    Ik hoop dat het goed mag komen voor dat kindje.Klinkt misschien niet zo aardig maar heb helaas van nabij meegemaakt hoe het ook kan lopen als mensen met een beperking “vadertje en moedertje ” gaan spelen.Ook daar kwam een kindje wat niet gepland was.Zij kozen ervoor om wel samen te gaan wonen(op de bovenverdieping bij haar ouders)Helaas bleken ze niet in staat zelf het kindje te geven wat het nodig had en was het steeds meer bij de opa en oma.Toen hun gezondheid teveel achteruit ging is dat kindje helaas uit huis geplaatst.Dat kindje is echt de dupe van alles geworden.

    Hierdoor heb ik nou niet bepaald een positief beeld rond zo'n situatie.

    Kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het voor alle partijen goed komt.

    Ben wel blij dat jullie nu al uitkijken naar hulp

    groetjes

    Geke