OT Ik ben heel erg geschrokken deze week

  • karin

    Tja en als je dan vraagt waarom: mijn zoon vertelde mij dat zijn vriendin in verwachting is. Ik wordt dus oma!! Normaal gesproken zou dit heel leuk zijn, maar… zowel hij als zijn vriendin zijn beiden (licht) geestelijk gehandicapt, kennen elkaar pas 4 maanden en dit is dus echt niet gepland. Dus jullie begrijpen we hebben veel problemen gehad deze week om door te spreken wat nu te doen. Mijn zoon wil zijn studie afmaken in Arnhem, zij woont in Zeeland. Niet echt dicht bij elkaar. Gelukkig hebben we wel een oplossing gevonden, al is die natuurlijk niet ideaal. Maar wat zou ideaal zijn in deze omstandigheden?

    Zij blijft bij haar familie wonen, mijn zoon blijft bij mij wonen om naar school te gaan en in de weekends en vakanties zijn ze samen. We hebben dus nu nog een moeilijke periode te gaan om van alles en nog wat te regelen, zoals bijv. speciale begeleiding voor hen beiden. Heeft iemand daar misschien ervaring mee?

    Natuurlijk kon ik het niet laten en heb voor haar een borduurpakketje gekocht, heel eenvoudig maar wel goed voor een beginner. Dat kan ze dan ophangen in de babykamer.

    Karin

  • evelien 49

    kan je niet helpen, maar meid wat een verhaal.

    sterkte ermee!!!!!

  • Ester-oma-pi-jo-ti

    Karin ook van sterkte met dit toch wel moeilijke verhaal, goed in ieder geval dat je zoon de studie af wil maken, das heel belangrijk

    en de jonge moeder thuis bij dr eigen moeder, is misschien in deze hectiek ook ff rustiger

    kan een ieder er even langer aan wennen

    maarre toch proficiat hoor..

  • Annabel

    Dag Karin,snap dat het een schok is .

    Ik kan je niet helpen,maar misschien dat je bij het loket voor zorg aanvragen bij jou in de stad iets te weten kan komen.

    Groet Annabel

  • hanny(oma van Milan)

    Karin,

    Ik begrijp dat dit voor jou een schok is 

    Maar toch ook een klein beetje proficiat!

    Post is bewerkt op jun 23, 2016, 1:54 p.m. door Splinter

  • lieny

    Karin,ik sluit me helemaal bij Hanny aan,

    lieve groetjes,Lieny

  • jantje

    Karin,ik kan je ook niet helpen maar toch veel sterkte met alles .

    Uit eindelijk zal het wel vast wel goed komen. En toch ook een beetje gefeliciteerd.

  • Joke

    Ik sluit me bij de vorige dames aan, klein beetje gefeliciteerd en sterkte met alles

  • boystwins

    sterkte ermee, en ik kan je ook niet helpen! zit zelf nog in de jonge kinderen ;)

  • karin

    hanny, dank je voor je link. Ik ga morgen verder zoeken.

    Karin