Borduurpatroon geld

  • Marianne

    Ik zou zo graag het borduurpatroon willen hebben van het geld. Dit kan nog wel besteld worden bij Hobby Handig maar het is te “goedkoop” om te bestellen. Weet iemand misschien hoe ik op een andere manier aan dit patroon kan komen.

    Gr. Marianne

  • Lemmie

    Ook ik houd mee zeer aanbevolen!

    Ik ben ook al een tijdje aan het “zoeken” naar deze patronen.

    Jullie hulp zou zeer welkom zijn.

    Groet Astrid

  • Mijna

    Marianne,'

    Ik weet niet wat jij met “te goedkoop” bedoelde.

    Voor de geldpatronen worden de verzendkosten aangepast (verlaagd).

    Groetjes,

    Mijna

  • Marianne

    Mijna dit patroon kan niet besteld worden bij Hobby Handig omdat het onder de 5 Euro is. Het bedrag zou ik dus aan moeten vullen met iets wat ik totaal niet nodig heb en dan nog eens 5 Euro aan administratiekosten.

    Gr. Marianne

  • Linda5

    Als jullie: marianne en lemmie het nou samen bestellen heb je het bedrag dan wel?

    Succes Linda5

  • Marianne

    Goed idee Linda. Lemmie mail me even privé.

    Gr. Marianne

  • Femke

    toen wij het allemaal bestelden, werd het aangepast, heb je Hobby-Handig al een mailtje gestuurd om het te vragen?? zijn hele vriendelijke mensen hoor (is mijn ervaring dan :-))

    groetjes Femke

  • Mijna

    Schat,

    Duik eventjes in het prikarchief als je wilt met zoekterm bankbiljetten.

    Wij priksters hebben dit patroon massaal besteld. Ik denk dat ze blij waren dat ze nog een stapel “oud papier” konden verkopen.

    Bel eventueel met HobbyHandig (ze bijten echt niet) en refereer aan dit prikbord en het patroon.

    Ze sluiten een wijziging bij voor het 50 gulden biljet - over andere wijziginge reppen ze niet (hier heb ik ze telefonisch op aangesproken).

    Ik heb alle info over de wijzigingen in huis.

    Ik wil me er nu niet verder in verdiepen. Mijn koffer is net dicht en het eerste dat nog mee moet is me terwijl ik eventjes prik al te binnen geschoten (borduurwerkje).

    Laat aan het eind van de meivakantie eventjes in een nieuw berichtje weten hoe het is afgelopen. Het lijkt mij dat we allemaal dezelfde rechten bij HH hebben.

    Desnoods bel ik dan voor je,

    Mijna

  • mirtje

    hallo ik heb de bankbiljetten hier regelmatig voorbij zien komen en vind ze prachtig

    ik wist niet dat ze van de hobbyhandig kwamen.

    Als je ze dan besteld krijg je ze dan allemaal want er staat geen plaatje meer bij op de hobbyhandig dus ik kan niks zien.

    Heb er nog wel geen tijd voor maar mischien vind ik het toch wel leuk om alvast in huis te hebben.

    gr miriam

  • Mijna

    Even snel, ik kon het niet laten.

    Hier de bestelinfo:

    www.prikpagina.nl/archief/read.php?f=742&i=128604&t=128595

    Je krijgt 4 patronen - 10, 25, 50 en 100 gulden.

    Patronen zijn vrij priegelig gedrukt - elk biljet staat er 2x op. 1x met en 1x zonder stiksteken. Ik heb zelf een paar maal A3 vergroot.

    Je krijgt geen plaatjes.

    Goede foto's kun je op de website van Hans vinden:

    http://people.zeelandnet.nl/jjvdkam55

    Klikken op afgerond en vervolgens op HandwerkHandig (bestaat niet meer - patronen waren destijds ook via HobbyHandig te bestellen.