kadopakketje wedstrijd - wie doet mee?

  • Natascha

    Ik heb een leuk borduurpakketje weg te geven met een aantal borduurverrasinkjes. (waaronder een pakketje, patroontje, garen, lijstje, etc)

    Nou wilde ik het geven aan degene die de leukste foto instuurt van een zelfgemaakt borduurwerkje.

    Mag alles zijn, biscornu, merklap, andere borduursels, maakt niet uit. De meest bijzondere, aparte, of de mooiste wint het pakketje met leuke hebbedingetjes :-)

    Dus dames, mail je foto's naar snoefiedog@hotmail.com, je kan inzenden tot a.s. woensdag 15 april, maximaal 1 foto per persoon ;-)

    Ik beslis in overleg met mijn man en moeder, en wij kiezen gezamelijk de winnaar, dus het is niet alleen mijn persoonlijke smaak.

    Succes!

    Natascha

  • Hanny Oma van Milan

    Natascha,

    ik heb je vanmiddag een mail gestuurd,(lijk wel haantje de voorste)

    Hanny Oma van Milan

  • Uffeltje

    Ik wil wel wat toesturen

    maar word opdit moment ingelijst en

    kan dit pas woensdag ophalen

    weet niet of ik dan optijd een foto kan sturen

    ga het wel proberen

    uffeltje

  • Riet

    Ik heb je een mailtje gestuurd!

    Groetjes Riet.

  • Natascha

    Hartstikke leuk. :-)

    Om ook Uffeltje en anderen die wat meer tijd nodig hebben een kans te geven kan iedereen t/m donderdag insturen, en de uitslag wordt dan vrijdag bekend gemaakt. :-)

    Natascha

  • Mijna

    Natascha,

    Wat versta je onder de leukste foto?

    De origineelste presentatie van een doorsnee borduurwerk of een foto van een borduurwerk dat op eigen kracht is ingevuld?

    Welke kant moet ik denken?

    Groetjes,

    Mijna

  • Natascha

    dat mag allebei Mijna, we kijken ook naar hoe netjes het geborduurd is, hoe apart het is, hoe mooi afgewerkt, dus diverse punten.

    Natascha

  • Mijna

    Ok, Ik denk nog eventjes na.

    Ik had een antwoord of of verwacht maar niet en en………..

  • Uffeltje

    Ik heb nu een adres gestuurt

    zie nog wel wat ik met het werk

    woensdag doe

    uffeltje

    PS Laat je nog wel ziien

    wat er zoal is ingestuurt

  • mirtje

    ik heb ook ingestuurd maar moeilijke keus ga je voor je mooiste borduurwerk

    of apartste.

    ik heb een gouwe ouwe ingestuurd heb hem hier nog nooit laten zien en ben hem verder ook nog nooit tegengekomen.

    lijkt me wel leuk al die verschillende werkjes straks om te zien.

    gr miriam