Karin, Gift of Stitching cd

  • aussy

    hij is er nog niet van 2008?

    Groetjes Janneke

  • Karin

    De cd van 2008 komt deze maand binnen. Hij is vertraagd door een overlijdensgeval in de familie van de uitgevers. Maar je kunt hem wel alvast reserveren. Dan wordt hij zodra ze binnen zijn direct verstuurd.

    groetjes

    Karin

  • aussy

    Oke, dank je wel. Kan ik hem bij jouw reserveren?

    Groetjes Janneke

  • Karin

    Ja hoor, maar ook bij andere winkeliers. Gezien de drukte ook hier (binnenkort trouwerij) worden morgen de winkeliers aangeschreven over de voorinschrijving.

    Groetjes

    Karin

  • Joke-50

    Hallo Karin,

    Zou ik de “Gift of Stitching-cd” ook bij jou mogen reserveren? Hoe en wat met de betaling hoor ik dan wel.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Joke

  • Tina H

    Hallo Karin

    Omdat ik geen andere manier (adressen) weet om de cd te bestellen vraag ik het aan jou. Wanneerr het op deze wijze te veel of te druk voor je is zou je mij dan kunnen laten weten hoe het wel mogelijk is? Ik borduur en bezoek het prikbord nog niet zo lang om dit door te hebben.

    Groetjes Tine

  • anne

    hallo karin

    ben nog niet zo lang op de ze prikbord,maar lees van dingen kan ik ik bij jou reserveren of bestellen?heb jij een winkel ofzo dan?

    gr anne

  • Karin

    De cd's kunnen besteld worden bij mijn a.s. echtgenoot, die een webwinkel heeft.

    www.am-inspirations.nl.

    Groetjes

    Karin

  • Dassen

    Aha, dat is dus de drukte voor de trouwerij. Van harte gefeliciteerd, een hele fijne dag en een goede toekomst.

    Mogen we ook weten wanneer?

    Groetjes, Joke

  • Karin

    Ja hoor, 7 mei is de grote dag. Dus vandaar de drukte.

    Karin