Nature Home Afghan stof binnen!

  • Manon

    Vandaag is de stof voor de Nature Home Afghan bij mij thuis bezorgd.

    Ik had hem bij Needleworkers Delight besteld.

    Vorige week had ik een email naar ze gestuurd nadat ik de stof 2 weken eerder had besteld, en ze gaven me aan dat het vorige week vrijdag was verstuurd. En inderdaad, een week later kwam het binnen.

    Dus voor degenen die hier ook de stof hebben besteld, het komt eraan.

    Nu nog borduurgaren bestellen, en dan kan ik gaan beginnen.

    Groeten Manon.

  • Uffeltje

    Ik wacht af heb het op 27 maart besteld

    uffeltje

  • Lieny

    Een hele geruststelling,die van mij is 21 Maart besteld,ik ben benieuwd!!

    groetjes,Lieny

  • Manon

    Naar aanleiding van jullie bestellingen, Uffeltje en Lieny, heb ik even gekeken wanneer ik precies de bestelling heb gedaan. Het was toch al iets langer geleden dan ik dacht, namelijk 14 maart. De tijd gaat toch sneller dan het lijkt.

    Groeten Manon.

  • Blossem

    Nou manon ik ben heel benieuwd! ik ben nu bij blok 6 aangekomen en dat is toch heel anders borduren dan de eerste 5 blokken, die waren alleen gevuld met boom en takken, ja een eekhoorntje erbij…nu belandt bij het 1e vogelhokje; heeeeeeeeeel veel kleuren vergeleken bij de `1e vijf en ik heb het al twee maal uit moeten halen omdat ik zat te hannessen:+

  • aussy

    Tja Blossem, het serieuse werk gaat nu beginnen:D

    Groetjes Janneke

  • Blossem

    ja dat kun je wel zeggen ja:D en Echt opletten dus en niet intussen met de kids bezig zijn of het huisgrut hier, de dieren dus:D:D

  • MartineD

    Manon, dat is fijn om te horen. Ik heb daar 15 maart de stof besteld en heb ze vanmorgen gemaild omdat ik nog niks heb ontvangen. Lees nu dit bericht en heb er nu weer wat meer vertrouwen in.

  • MartineD

    Ik heb de stof inmiddels ook in huis! Ziet er prachtig uit :D