La1 - Levensboom - JH van Hanna

  • Mijna

    Hanna stuurde me een foto van haar Levensboom zoals zij die 10 jaar geleden borduurde:

    Hanna, ook ik hoop snel mijn lap af te hebben. Ik kan ondertussen bijna de hele breedte zien. Zodra het kan borduur ik van rechts onder af. Vanuit het midden borduren bevalt me echt niet meer.

    Groetjes,

    Mijna

  • judithvh

    ik vind hem erg mooi. Ik heb het patroon ook in huis. Ik wil deze gaan maken voor mijn schoonouders die in september 35 jaar getrouwd zijn. Maar ik vind het lastig kiezen welke kleuren ik zou gebruiken. Welke kleuren heeft Hanna gebruikt?

    ik vind deze kleuren namelijk ook erg mooi.

  • Mijna

    Judith,

    Ik denk dat Hanna dezelfde kleuren heeft gebruikt als ik gebruik.

    Kleuren uit het Lanarte pakket.

    Groetjes,

    Mijna

  • Astrid

    Ik heb de blauw-groene versie. Vind ik ook erg mooi! Maar je mag wel doorborduren hoor, als het in september ingelijst en al klaar moet zijn, want het is flink wat werk!

    Succes en groetjes, Astrid

  • sylviawillemien

    ik sluit me bij Astrid aan, ik heb ook de blauw groene en voor 3/4 af en als het in september klaar moet zijn………dat wordt hard werken!!

  • Mijna

    Astrid en Sylvia,

    Niets moet - alles mag.

    Bepaal zelf je tempo en maak zelf uit wanneer het af moet zijn.

    Ik heb er deze week 3 avonden aan geborduurd - nog niet eens zo heel lang.

    Je kunt wel goed zien dat ik iets gedaan heb.

    Ik borduur dit weekend ST en ga daarna weer met de Levensboom verder.

    Ik wil h'm zelf zo snel mogelijk af. Er is aan begonnn - het geld is uitgegeven.

    Laten liggen is zonde.

    Gerda gaat trouwens ook aan de Levensboom beginnen.

    Komende week plaats ik een berichtje vwb de foto's.

    Stuur je h'm in neem ik h'm mee in de update - stuur je niets doe ik niets, ok?

    Groetjes,

    Mijna

  • Willeke

    Hanna, die van jou is prachtig!!!!

    hartelijke groet,

    Willeke

    http://anneleindesign.blogspot.com

  • nicole

    OOOh wat een mooie. Prachtig gedaan hoor

    grtjes nicole

  • hanna

    Bedankt voor de complimenten voor de levensboom. De kleuren waren inderdaad van het Lanarte pakket.

    Willeke, ik heb even je site bekeken, heel veel mooie dingen gezien, prachtig allemaal!

    En Mijna nog bedankt voor het plaatsen van de foto.

    Groeten van Hanna.