Vanaf 20 april: borduurpakketjes bij Wibra:

  • Mijna

    Ik ben vandaag in Brabant in een Wibra filiaal geweest.

    Met pijn en moeite heb ik 1 theekistje (naar mijn zin - ik zie overal iets aan) kunnen kopen.

    Ik kreeg de nieuwe folder mee. Vanaf 20 april verkopen zij deze pakketjes:

    Doe er je voordeel mee als dit je smaak is,

    Mijna

  • anita b.

    Leuk, bedankt voor de tip.

    Groetjes Anita

  • Mirjam5787

    Leuk!! Helaas gaat het mij niet lukken om dan naar de Wibra te gaan. Ik kan op zijn vroegst pas op vrijdagavond en ik verwacht dat ze dan wel weg zijn.

    Is er iemand die voor mij de bloemen mee zou willen nemen als zij gaat?

    Mirjam

  • henrieke78

    die disney kaarten zijn wel wat voor mij.

    wibra ik kom de 20e even langs

  • Dora

    Vind de bloemen ook wel leuk. Wil ze wel voor je meenemen. Dora

  • Birgit

    ik wil wel gaan kijken als ik nog wat mee moet nemen: roept u maar!

  • ria uit almere

    Er staan ook blanco kaarten op geparfumeerd en 3-D boekjes, Mijna je hebt geluk dat je die folder kreeg want volgens mijn dochter mogen ze vrijdag pas gegeven worden, mijn dochter is assistent cheffin bij Wibra, ik laat jullie ook de kaarten even zien

    groetjes Ria

  • twinsmama

    Leuk, moet 20ste toch in de stad wezen, ga ik dan de binnenstad ook even in.

    Trientje

  • Mijna

    Ria,

    Ik heb niet gemeld in welk filiaal ik ben geweest - ik heb niet om die folder gevraagd.

    Die blancokaarten lijken mij als kaartenmaakster 3x niets. Synthetisch geparfumeerd, ik moet er niet aan denken. Daarom heb ik dit stukje niet gescand.

    Mooi karton+ bijpassende enveloppen koop ik (als ik een dure bui heb) bij Action.

    Anders bij Karin van het karton en snij ik zelf.

    4kante enveloppen heb ik vandaag trouwens betaalbaar bij Euroland zien liggen - 10 voor 1 euro.

    Ik ben zelf geen kaartborduurster, de Disney pakketjes lijken me mooi voor een liefhebber. Bijzondere pass-partoutkaarten maken al grotendeels het succes van je kaart.

    Groetjes,

    Mijna

  • Natascha

    Ohh leuk, ga zeker ff kijken. :-)