OT: AH Voetbalplaatjes - Ik zoek nog 1 plaatje

  • Mijna

    Ik had me voorgenomen om hier geen oproep voor voetbalplaatjes te doen.

    Helaas zie ik geen andere uitweg.

    Ik zoek enkel en alleen nog nummer 10 ( ik zocht er in eerste instantie 42).

    Wie heeft dit plaatje nog liggen, doet er niets mee en zou dit naar Carola willen sturen (Carola, ja, het is me gelukt op 1 na - jij weet nog van niets).

    Mijn bijzondere dank gaat naar Cath en Rina die me geholpen hebben.

    Wie nog plaatjes zoekt mag het hier met vermelding van nummers melden wat mij betreft.

    In de loop van volgende week stuur ik al onze (wij sparen ze zelf niet) plaatjes die we over hebben naar een goed doel.

    Groetjes,

    Mijna

  • lucie

    nee, mijna

    ook bij ons geen nr 10.

    wat voor goed doel heb je voor de kaartjes. ook wij hebben er veel over. weggooien is zonde,maar wat doe je verder mee…..dus een prima bestemming is welkom.

    gr lucie

  • anita b.

    Bij onze albert heijn kon je de kaartjes die je nog miste gratis ophalen.

    Na de ruildag bleef AH met heel veel kaartjes zitten, bij de service balie kon je de nummers doorgeven die je nog nodig had en dan kreeg je de kaartjes gratis mee.

    Groetjes Anita

  • lucie

    je kunt ze ook bij AH.nl bestellen geloof ik,maar tot hoelang dat nog is ??

    lucie

  • Mijna

    Plaatje 10 is ondertussen via rechtstreekse email geregeld waar voor mijn dank.

    AH van Anita is waarschijnlijk een franchise AH?

    Lucie: mijn plaatjes stuur ik naar het Sophia in Rotterdam. Ik heb ze niet geteld, het zijn er veel. In de tijd van de PLUS kaartjes kon je je overige kaartjes inleveren en werden ze door een afgevaardigde + een paar kids van klanten persoonlijk in Rotterdam afgeleverd.

    Ik kreeg eerder deze week de tip over het nabestellen tot max 3 plaatjes bij AH. Ik meen dat ze op deze manier 25.000 kaartjes hebben weggegeven - de limiet was bereikt. Had ik het eerder geweten had ik eerder besteld.

  • joke

    ik heb ook een stapel dubbele wie nog iets mist kan het altijd bij mij proberen.

    joke

  • Mitchy

    Heb je een mail gestuurd

    Mitchy

  • Mitchy

    Wel, wij missen de volgende nog:

    18/40/62/67/111/124/127/151/161/176/180/197/211/218/229/247/

    Mitchy

  • joke

    mitchy,

    je hebt mail

    joke

  • Mijna

    Als jullie nu hier de stand van nog zoeken bijhouden kijk ik later naar wat ik kan doen.

    Ik heb me voorgenomen om dit weekend veel te borduren en ben goed begonnen.

    Ik moest niet nog 5 delen van de ST maar 6 delen borduren.

    Borduren gaat voor alles - als ik er eventjes genoeg van heb en de kans heb duik ik eventjes op het web en borduur ik daarna weer vrolijk verder.