pfff wat lastig

  • carola siegers

    ik door mijn man verwent, hij heeft me het borduur pakket van thea gouverneur met dat enorme vogelhuisje gegeven

    ik wou natuurlijk meteen beginnen maar je hebt er nogal werk van om het voor te bereiden ik wil eers alle nummers bij het garen zoeken anders vind ik het zo jammer dat als je hem af hebt het patroon niet meer kan gebruiken

    maar het zijn er nogal wat en dan het patroon het is in 11 delen dus eerst alles gekopieerd aan elkaar geplakt nog eens achter mijn oor gekrapt wat een lap van het patroon het midden opgezocht alles weer uit elkaar gehaald en weer met het garen verder met uitzoeken daar zit het meeste werk in er zit ook een bosje garen bij zonder tekentjes waar dat bij hoort is mij ook een raadsel

    maar zodra ik begonnen ben laat ik een stukje zien

    ik heb nog geen foto van het pakket gemaakt dus ik kan hem nog niet laten zien mischien staat er een plaatje op internet

    ik heb de boerderij van dick bruna af voor thijs die laat ik inlijsten zodra die klaar laat ik hem zien

    groetjes carola

  • Yvonne

    Ik heb het vogelhuisje jaren geleden ook gemaakt, het was mijn eerste grote project. Hij hangt nog steeds in onze slaapkamer, hij blijft mooi…

    Heb toevallig de boerderij van Bruna vorig jaar ook gemaakt.

  • chantal mvN&R

    oowh die zag ik laatst ook , wou hem bijna kopen, maar ben nu met een grote bezig van lanarte beauty of asian,

    ben heel benieuwd naar een foto!

  • chantal mvN&R

    ik zag het pakket toen opmarktplaats

    alleen vond ik het er zo oud uit zien, waar hebjij het gekocht?

    begint nu weer te kriebelen haha

  • carola siegers

    heb het bij sajet gekocht in groningen

  • Mijna

    Hey Carola!

    Het doet me goed je hier weer te lezen.

    Veel borduurplezier toegwenst,

    Mijna

  • lina

    Hoi Carola, de draden die er zonder tekentje zij zitten zijn vaak extra draden van de kleuren die er heel veel in zitten.

    Dat was bij mij zo van die Indonesische dame van Thea Gouverneur

    Groetjes Lina.