thea gouverneur papavers

  • Melissa Mulder

    beste allemaal,

    al enige tijd ben ik op zoek naar het patroon (er zijn er twee, versie rose en versie oranje) “Papavers” van Thea Gouverneur. Inmiddels heb ik van een aantal mensen wat ingescande versies digitaal ontvangen, die ik hiervoor natuurlijk hartstikke dankbaar ben! Helaas, omdat de patronen van Thea Gouverneur met de hand zijn gemaakt of ingetekend, is het erg lastig om deze digitale versies te gebruiken.

    Nu ben ik op zoek naar een origineel patroon, als er evt met merkstift op getekent is, geen probleem. Ik heb zo veel stof en draad liggen dat ik het zonde vind om het complete pakket aan te schaffen.

    Fijne paasdagen iedereen!

    vriendelijke groet,

    Melissa Mulder

  • chanita

    Dit pakket is gewoon te koop in (bijna) iedere handwerkwinkel, mocht het niet op voorraad zijn, dan kan het binnen enkele dagen geleverd worden.

  • pieter

    Dit patroon is in diverse versies te koop. Er rust een copyright op!

    Houd u aan a.u.b. gewoon aan de regels.

  • anne

    sorry chanita,volgens mij heb je de advertentie niet helemaal goed gelezen

  • Natascha

    kan je helaas niet helpen, maar wel fijne paasdagen Melissa!

    Natascha

  • borduurfien

    Pieter, klinkt als een man.

    Borduurt u ook?

    Is altijd wel leuk om te horen, er zijn niet zoveel mannen die borduren!!!!

    groetjes:fien

  • gekeVerm

    in dit geval heeft chanita wel gelijk.Op dit patroon rust wel degelijk copyright.Het pakket is gewoon in de verkoop te verkrijgen

    Dit betekend dat diegene die de patronen illeggaal verspreid het risico loopt een behoorlijk proces aan zijn broek te krijgen.

    Geen idee hoe ze er bij T.G. mee om gaan maar ik ken een paar ontwerpsters die met succes rechtzaken gewonnen hebben.Voor de boetes die er tegenover staan moeten de meeste mensen een flink aantal maanden werken.

    groetjes

    Geke

  • Martine

    Melissa vraagt geen copie, maar een reeds gebruikt, beschreven origineel patroon. Dan is er toch geen probleem met copyright ?? Of mag het doorgeven van patroon ook niet ?

    Groetjes Martine. Tevens, allen een prettig paasweekend gewenst

  • Mijna

    Geke,

    Chanita heeft gelijk maar Melissa vraagt nu om een origineel patroon.

    Allemaal leuk en aardig - enkel aan een patroon heb je niets ook al zou je een schuur in je achtertuin vol garen en borduurstof hebben.

    Groetjes,

    Mijna

  • Melissa Mulder

    Beste Pieter,

    Ik was in de veronderstelling dat wanneer ik een origineel patroon van iemand kocht, die het bijvoorbeeld bij een compleet pakket kocht, dit geborduurd heeft en hier verder niets meer mee doet, ik niet “de regels” overtrad?

    Dit is precies de reden waarom ik zoek naar een ORIGINEEL patroon, en niet een kopie of een scan of iets anders……..

    Maar vriendelijk bedankt voor de oorvijg,

    Fijne paasdagen,

    Melissa