amersfoort

  • inekeD

    weten jullie nog leuke borduur/hobby winkels in amersfoort?

  • els

    Ik weet alleen deze.

    http://www.hwmur.nl/

    Leuke winkel, groetjes Els

  • Angelique

    Mur is inderdaad een leuke winkel. Wat ook echt een schattig zaakje is is Schwitzner in de Krommestraat. Daar verkopen ze fournituren en stoffen. Mijn moeder zegt altijd: als je een knoop zoekt en Schwitzner heeft hem niet, dan bestaat ie niet!" Het is een leuk ouderwets winkeltje.

    Verder is er nog een Pipoos, maar daar ben ik niet zo kapot van. Voor de rest weet ik zo snel niet nog een zaak in Amersfoort.

    Groetjes Angelique

  • Mirjam5787

    Er zit ook een quiltzaakje. Laura's quiltatelier heet dat en zit op Muurhuizen 136.

    Mirjam

  • Mijna

    Angelique,

    Bedoel jij het winkeltje met de vele lades?

    Ik heb hier veel over gehoord maar ben hier nog nooit geweest,

    Mijna

  • Marion F

    De fournituren winkel is een Walhalla. Ik kom er bijna elke keer als ik Amersfoort bezoek en dat is een paar keer per maand.

    Fa. Mur loop ik ook altijd even binnen want een ex collega van mij werkt er.

    Ze hebben van alles wat. Borduren, Breiwol, Quiltstoffen en ook wat fournituren.

    Je wordt er vriendelijk geholpen en ze weten waar ze over praten.

    Gr. MarionF

  • Angelique

    Ja, aan de wanden zijn kasten met aan de onderkant allemaal lades. Als je nog eens in Amersfoort komt (heeft dit jaar 750 jaar stadsrechten) dan is dit echt de moeite waard.

    Groetjes Angelique

  • Mijna

    Angelique,

    In het verleden kwam ik regelmatig in Amersfoort.

    Op zondag met als doel het Dierenpark of fietsen in de mooie omgeving van Amersfoort.

    Voorlopig hebben wij geen plannen die richting uit, wij kamperen niet meer in Overijssel.

    Groetjes,

    Mijna

  • Hanny Oma van Milan

    Mijna, Amersfoort ligt in Utrecht hoor ik vrees dat je in de war ben met Apeldoorn???

    Hanny Oma van Milan

  • inekeD

    ik heb de adressen opgeschreven…kijken waar ik allemaal tijd voor kan vinden haha.

    bedankt in ieder geval voor de info!

    groetjes inekeD