HAED

  • Vanessa

    Hallo allemaal,

    mijn naam is Vanessa, 27, uit Rotterdam.

    Ik wilde graag aan een patroon van HAED beginnen, maar dat 1 over 1 borduren zie ik echt niet zitten. Zou het veel verschil maken als ik 2 over 2 borduur (ja, ik weet dat het dan wel een megagrote lap gaat worden, maar wordt het dan ook minder mooi?)

    Groetjes, Vanessa

  • Mathilda

    Hoi Vanessa,

    Welkom hier op het prikbord.

    Ik zal je aanraden om gewoon een klein stukje in een hoekje te proberen, zowel met 1 over 1 als met 2. Kan je zelf voelen en zien hoe het resultaat wordt. 1 over 1 borduren vind ik best meevallen. Voor een haed zou ik dan gaan voor 20 count. Is niet zo grof maar ook niet te fijn.

    Groetjes,

    Mathilda

  • Manon

    Als je hem dan op een fijne borduurstof maakt wordt het niet zo'n supergroot werk. Bijvoorbeeld een 36 count. Dan kun je toch over 2 draden borduren.

    Ik heb er wel respect voor hoor dat je eraan wilt gaan beginnen, zelf durf ik het nog steeds niet aan.

    Groeten Manon.

  • SimoneH

    Ik had al geantwoord, maar dan op het HAED-prikbord.

    Hoi :D

  • SimoneH

    PS; 1 over 1 borduren werkt niet goed als je “uit de hand” borduurt. Vind ik zelf dan he.

  • Arwen

    Ik ben zelf ook “gewoon” 2 over 2 gaan borduren, maar dan inderdaad wel hele fijne stof (18 draden op een cm) en het kleine stukje wat ik af heb ziet er mooi uit.

    Groeten,

    Arwen

  • Lieny

    Misschien een stomme vraag,waar staat HEAD voor??

    En waar kan ik het HEADprikbord vinden?

    ben benieuwd,gr.Lieny

  • MartineD

    HAED = Heaven and Earth Designs

  • Mathilda

    hier moet je maar eens rondkijken

    http://www.heavenandearthdesigns.com/

    groetjes,

    Mathilda

  • Lieny

    In een woord geweldig!!!!!

    Ik heb de pagina opgeslagen,om er vaker te gaan kijken,

    dank je wel Mathilde.

    groetjes,Lieny