nog meer kado'tjes

  • Marion F

    Op naar de volgende

    Gr. MarionF

  • Dora

    Weer een leuk setje. Krijg steeds meer zin om ook weer wat kleine dingen te gaan maken. Moet nog even doorzetten met de Patchwork en dan is het zover :D Dora

  • christine

    Leuke hebbedingetjes.

    gr. Christine

  • Blossem

    hardstikke leuke dingen marion! leuke kadootjes

  • Marion F

    Dora, ik kan het me heel goed voorstellen. Ik vind het toch al knap van je dat je zo lekker opschiet met al je grote projecten.

    Nu heb je een fijn vooruitzicht dat je straks heerlijk aan je kleine dingen kan beginnen.

    Ik ga volgende maand weer verder aan al de grote dingen die er nog liggen.

    Voorlopig vervelen we ons niet.

    Groetjes MarionF

  • Marion F

    Die Paashaas breien is ook een leuk ding om zo tussendoor te doen.

    Vanavond begin ik weer aan een ander kleurtje.

    Gr. MarionF

  • dogstitch

    Heel leuk weer allemaal Marion. Wat een lekkere pruts ben jij toch ook. En van alle markten thuis, breien, borduren, in elkaar zetten etc.

  • Marion F

    Gerry, het is mijn lust en mijn leven. Ik zou het liefste de hele dag zitten prutsen, ik vind het jammer dat er zoiets als een huishouden bestaat, eigenlijk heb ik daar helemaal geen tijd voor.

    Nu ga ik weer naar de andere kant van de kamer om een andere kleur paashaas te breien.

    Tot morgen en de groetjes van MarionF

  • Blossem

    ja dat lijkt mij ook ja! maar ik ga je niet vragen Hoe dat moet want dan ga ik daar weer mee aan de slag haha….

  • nicole

    Hoi Marion,

    Jij bent wel een ijverig bijtje hé

    Heeel mooi geworden, de gelukkige“begunstigde ” zal happy zijn met zoveel leuks

    grtjes nicole