Hallo ik ben ook terug.

  • Sylvia

    Hallo allemaal,

    Sinds lange tijd ook weer terug, fijn om de oude leden terug te zien en de nieuwe te begroeten.

    Door omstandigheden ben ik nog steeds met Dimensions bezig maar ik werk er hard aan.

    Ik heb een advertentie geplaatst voor een patroontje met de hoop dat één van jullie mij kan helpen.

    Wens jullie een heel fijn weekend en tot gauw.

    Groetjes,

     

  • Sylvia

    :) 

  • Sylvia

    :) Hoop dat het nu gelukt is.

    Post is bewerkt op mrt 11, 2017, 12:32 p.m. door Sylvia

  • Sylvia

    :) :) Een laatste poging.

    Post is bewerkt op mrt 11, 2017, 1:53 p.m. door Sylvia

  • Sylvia

    Hee hallo Tina, ben weer op mijn oude nest terug gekomen.

    Ik zag dat er weer bekenden terug kwamen en heb mij weer aangemeld.

    Ben nog steeds aan het borduren hoor, maar op een laag pitje.

    Ben bezig geweest om een andere foto onder mijn naam te plaatsen, hij staat in mijn profiel, maar als ik antwoord dan zie ik het niet. Dus Splinter maar gemaild, terwijl ik weet hoe alles gaat.

    Groetjes,

     

  • Splinter

    Dus Splinter maar gemaild, terwijl ik weet hoe alles gaat.

    Ik heb geen mail gezien, maar ik zal hier proberen te helpen.

    - Klik rechtsboven op de grote S

    - Log in (als je niet al automatisch bent ingelogd omdat de browser onthoudt wie je bent)

    - Klik op Mijn forum profiel  (klik NIET op Mijn account)

    - Gebruik de functie Avatar voor een plaatje voor je forum profiel (knop Bladeren en zoek een geschikt plaatje op je PC)

    - Druk op Opslaan

    Succes, Splinter

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Sylvia

    Hoi Splinter,

    Dat heb ik dus allemaal gedaan, een plaatje bij mijn account ging flekkeloos uitprobeersel.

    Maar bij mijn profiel wil het niet lukken, als ik hem aanklik dan zie ik hem, maar bij een antwoord blijft hij weg.

    Zal ik een keer uitloggen of denk je dat het niet zal helpen, zelfs een avatar die is klein pakt hij niet.

    Groetjes,

     

  • Sylvia

    Opnieuw weer ingelogt en een andere avatar geplaatst.

    Hoe kan dit nu, een raadsel zucht.

    Post is bewerkt op mrt 15, 2017, 2:23 p.m. door Sylvia

  • Splinter

    Hi Sylvie,

    Heb je wel op ‘Opslaan’ gedrukt en zie je een bestandsnaam staan daarna?

    Is het een geschikt plaatje?  (niet te groot of vreemd formaat. Bijv. jpeg gebruiken)

    Je kunt het aan het technische team proberen te vragen: http://www.startpagina.nl/contact

    Ik durf in mijn settings het niet te wijzigen/proberen voor mezelf nu, want mogelijk ben ik dan m'n avatar kwijt.

    Succes,

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Sylvia

    Hallo Splinter,

    Het lukt mij niet om jouw via het formulier te berichten, krijg dan nadat ik de capta heb gedaan en verstuur de boodschap kan pagina niet vinden, of er wordt gewerkt.

    Ik heb antwoord gekregen van de startpagina netwerk Beaudine.

    De functionaliteit werk inderdaad niet, zal worden meegenomen in de sprint, over een maand zal het probleem verholpen moeten zijn. Ben blij dat ik alles toch goed had gedaan. Ik hoop dat je dit leest, kan je helaas niet bereiken.

    Groetjes,