Sampler aux Chats...

  • Binta

    Hallo ,

    Ja deze is al klaar en het is een kussen geworden., dat ik cadeau zal doen aan een vriendin.

    De achterkant is stof met allemaal poezeskopjes

    groeten Binta

  • Sylvia

    Binta wat zal jouw vriendin blij zijn met zo'n cadeau.

    Ik had onderzetters geborduurd met prachtige bloemen, voor een emai-vriendin, waarmee ik al een paar jaar mailde, heb ze opgestuurd en krijg een mail dat ze ze niet mooi vond. Ze waren van Valerie Pfeifer. Daar sta je dan zo je best gedaan en je eigen werk er voor laten liggen.

    Inmiddels is ze email- vriendin af.

    Hier de afbeelding ervan.

    Groetjes,

    Post was bewerkt op 17-04-2017 12:13 door Sylvia

  • Binta

    Sylvia

    Binta wat zal jouw vriendin blij zijn met zo'n cadeau.

    Ik had onderzetters geborduurd met prachtige bloemen, voor een emai-vriendin, waarmee ik al een paar jaar mailde, heb ze opgestuurd en krijg een mail dat ze ze niet mooi vond. Ze waren van Valerie Pfeifer. Daar sta je dan zo je best gedaan en je eigen werk er voor laten liggen.

    Inmiddels is ze email- vriendin af.

    Hier de afbeelding ervan.

    Groetjes,

    Dat is helemaal niet netjes van die email-vriendin en ik begrijp je dan ook helemaal dat je haar verwijderd hebt.het zijn toch mooie patroontjes en je hebt er ontzettend veel werk aan gehad.Zoiets moeten ze waarderen

    Groetjes Binta

  • Sylvia

    Inderdaad veel werk aan gehad, mijn werk bleef er door liggen, de klap kwam hard aan.

    De totale kosten waren + verzend € 35,00.

    Ik mailde al 9 jaar met haar en dat ging goed, we belden ook en dan denk je iemand te kennen.

    Ze gaf een keer aan dat ze nog maar weinig kon zien en daarvoor onder behandeling was en een eventuele operatie.

    Daar schrok ik erg van links 15% en rechts 25% maar een operatie die kwam er niet, dan was er weer een smoesje weet ik nu. Ook heb ik voor haar een trouwborduurwerk geborduurd voor haar dochter zij kon het niet heb ik niets voor gevraagd dat doe je ook niet. Tot dat ik een mail kreeg dat ze in de auto had gereden, toen kreeg ik argwaan en wat bleek ik was bedrogen en niets in de gaten gehad.

    Dank je voor je reactie, ik zat er erg mee, maar blij dat ik van haar af ben.

    Groetjes,