Voor Splinter...

  • Binta

    heel vervelend….

    Alles veranderd….mijn avatar weg.

    Wil dus een nieuwe zetten…

    Moet nickname invullen , zet Binta en krijg dan te horen dat die al bestaat…

    Ja, dan ga ik ook maar verdwijnen hier…want ik ben nu eenmaal Binta en niet Binta 1 of Binta 2 of 3 of wat dan ook

    Jammer maar helaas ….

    Groetjes,

    Binta

  • Splinter

    Binta: bij inloggen je e-mailadres invullen en dan op wachtwoord vergeten drukken. Dan heb je je oude profiel gewoon terug (na wachtwoord reset).

    Zie 1e topic op het forum en wat andere berichten.

    Succes!

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Binta

    hallo Splinter,

    waarom staat er geen foto hier bij mij, als ik bij mijn account gegevens of forum profiel  kijk dan staat er een kat ( gekleurde kat) als ik dan een avatar probeer te plaatsen vragen ze mijn nickname…ik zet dus Binta…en dan krijg ik te zien dat die al bestaat…

    ja dus , dat ben ik.

    snap er niks van

    Heb gedaan wat je zegt maar dit werkt van geen kant

     

  • Splinter

    Hi Binta,

    Druk eens op de grijze S rechtsboven (nadat je bent ingelogd) en klik dan op ‘Mijn Forumprofiel’.

    Bij mij is daar m'n oude avatar blijven staan als JPG bestand (zoals je die nu nog getoond ziet). En ik ben ingelogd via m'n e-mailadres (dat gekoppeld zit aan mijn oude account / gebruikersnaam).

    Op zich heb ik buiten het kunnen verwijderen / editen van berichten geen andere extra zaken t.o.v. een gewone gebruiker (m.a.w. ik ervaar het forum ongeveer hetzelfde als iedere andere gebruiker).

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Binta

    Dit lukt ECHT NIET…..ik kan geen avatar aanmaken.

    Geef het gewoon op.

    Ik ben gewoon ingelogd, dat klopt anders kon ik niet posten en NAAST die grijze S staat een foto …maar als ikzelf iets post staat er géén foto.

    Maar ik wil geen andere Nickname…kan ook niet want ik ben ingelogd met Binta…en mijn avatar wil hij dus niet

    Groeten Binta

  • Binta

    Het lukt dus niet

  • Splinter

    -> Grijze S rechtsboven

    -> Mijn forum profiel

    -> Wijzigen: BLADEREN

    -> blader naar een JPG bestand op de harde schijf dat je als avatar wenst

    -> OPSLAAN

    -> Klaar?  (hoop ik…..)

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Binta

    LOL…lukt van géén kant…

    ben er klaar mee voor vandaag…..

    ik blader en laad foto's op, sla op en krijg geen avatar op mijn profiel…naast de berichten :( 

    Groetjes Binta

  • Binta

    VIJF dagen geleden gevraagd om mijn account te verwijderen aan Startpagina netwerk, toen werd beloofd om mijn nickname weer te herstellen en mijn avatar ook te activeren.

    Kijken of dit werkt , want als ik zelf probeer werkt het van geen kant….

    Als het zo verder gaat ….:( 

    Binta

  • Binta

    ZE hebben dus nog niets gedaan …..:( :( :(