Nieuw patroon besteld....

  • Binta

    Deze had ik dinsdag in Brugge gezien en niet gekocht.

    Frederique The Literate van Dimensions

    Natuurlijk  kreeg ik vandaag spijt :( 

    Dus…maar gekocht via internet.

    Nou ja, ik heb ook niks te borduren in huis…

  • Binta

    Hartelijk dank voor de tip Sylvie,Ik heb gezocht op de website maar vind dit niet :( …..blijkbaar een ouder patroon.Er staan trouwens bij geen enkel patroon nummmers van garen .Of ik heb de verkeerde site ….

    Groetjes Binta

    Post is bewerkt op jun 28, 2015, 4:34 p.m. door Binta

  • Binta

    hallo Sylvie,

    Deze tabel had ik gevonden ….en heb ik dus opgeslagen .

    Misschien ga ik sommige kleuren dus wel volledig vervangen door DMC als ik ze in huis heb…heb wel een redelijke voorraad :) 

    Groetjes en nog een fijne dag ,

    Binta

  • Willemijn

    O, wat een leuk borduurwerk weer met die kat! Leuk om te maken, maar volgens mij heb jij nog wel meer liggen om te maken!

    Maar katten zijn voor mij ook altijd favoriet.

    Deze heb ik een paar jaar geleden gemaakt met katten!

    Groetjes,

    Willemijn

  • Binta

    Hoi Willemijn,

    Dat is ook een heel erg mooie en inderdaad…ik heb hier een héél grote voorraad…hahahaha.

    Je wil het niet weten.

    En heel veel boeken met kattenpatronen …

    Ik kan nog héél wat borduren…maar er kan nog altijd wel een patroontje bij …..

    Groeten Binta

  • Willemijn

    O ja, ik heb ook nog een aantal boeken met kattenpatronen, en bladen met kattenpatronen erin en kattenalfabets.

    Maar ik moet eerst nog een winterlandschap afmaken met schaatsers. Dit ga ik in het najaar weer oppakken. Het is met 1, 2 en 3 draadjes, dus best wel een werk.

    Groetjes,

    Willemijn

  • Binta

    Willemijn mag ik de naam van de kattenalfabets even van je weten , of heb je daar een foto van …

    Misschien ook nog leuk om ooit…ooit zeg ik …te maken….

    Groetjes,

    Binta

  • Binta

    Deze heb ik dus wel…komt uit een boek….Margriet Kruissteekboek

    Groeten Binta

     

  • Willemijn

    Dit kattenalfabet heb ik in een boekje van Franciens katten. Ook heb ik een aantal cross stitch bladen met kattenpatroontjes.

    Groetjes,

    Willemijn

  • Binta

    Fijn weekend Sylvie en ook mijn haar wordt dinsdag superkort ;) .

    't Is te warm om nu te borduren dus ga ik maar lezen….een thriller “ Zwarte Dageraad ”van  Cilla & Rolf Börjlind…..ook de vorige 2 waren toppers.

    Groeten Binta